Hemlighetsfulla tankar på gång

Har funderat en del på vad jag ska göra om det faktiskt inte blir några studier från och med våren. Har tre saker jag vill göra under vårterminen då. Och om jag inte gör det då är jag rädd för att det aldrig blir av... Eller ja en av sakerna är ju att jobba och det ska väl bli av hoppas jag! Men de andra två, och speciellt en sak som kan komma i skymundan i resten av livet om jag inte tar tag i det. Känns som om jag inte kommer in på juristprogrammet är det perfekt läge att göra den saken i vår. Kommer jag in skjuts det på framtiden och något perfekt läge kanske inte kommer igen. Jobbigt det där när det känns som att det ena utesluter det andra...

Men jag säger inte vad det är ännu, har inte ens talat med J om det än... Men jag har faktiskt börjat känna mig sugen. Ni får veta tids nog och om det blir aktuellt.

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0