Sjukling

Uuuusch för att vara sjuk! Vaknade kl 9.33 och huvudet kändes alldeles tungt. Låg och svävade mellan sovande och vaken till 11.25 då jag gick upp. Kollade på klockan en gång i timmen. Tänkte flera gånger: hur sjutton ska det här gå imorgon? Hur ska jag komma upp senast kl 7 imorgon? Hur ska jag orka jobba, och hela veckan dessutom?

Jag mår inte bra. Nyser, har börjat hosta lite smått, ser ut som Rudolf med röda mulen, huvudet är tungt, jag är seg. Nej inte roligt alls. Dumma dunderförkylning.

Dagens outfit består av pyjamas. Tänkte inte visa mig för någon annan än J idag så behöver inte ens försöka se bättre ut än jag känner mig. Pyjamasen är rosa/vit-rutig. I strl 170. Så var ett tag sedan jag fick den. Den är lite kort, men fungerar helt okej som "sjuk-klädsel" idag.


källa

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0