Mhm

Fortfarande omöjligt att nå den där nedrans ungdomsmotagningen, aldrig haft problem tidigare :-( Lämnade namn och nummer på telesvar, dock är inte min röst så stabil så hoppas de kan tyda vad jag säger.

Hua hua, jag vaknade 10 men gick upp halv 11. Johan gick upp redan klockan 8 flr han kunde inte somna om, sedan tog han en alvedon. Inte roligt det här alltså. Idag vet jag inte vad jag ska äta till middag faktiskt. Vi har fortfarande lite i frysen men det börjar ta slut...

Måste iväg till postlådan och posta lite viktiga brev som ska i väg så fort som möjligt. Den är vid tunnelbanan och det regnar mycket ute! Så väntar och ser om regnet lättar.

Så Sebbe for in i lumpen i Söndags, få se när han kommer hem igen då...

Jag måste vara frisk på lördag och Johan med, jag vägrar om vi är sjuka då. Jag ska gå iaf!


Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0