Dagens arbete

Igår kom jag äntligen över 10 000 steg igen. Så är godkänd för gårdagen, dock är jag inte nöjd förrän vid 12 000 steg.

Idag har varit en bra, effektiv dag. Gick som vanligt till och från Liljeholmen och jobbet innan och efter.
Jag har jobbat på den avdelningen som hade mycket att göra hela dagen idag. Efter jobbet sa min handledare att jag antagligen gjort flest idag. Så visst är jag snabblärd, effektiv och gör inte mycket fel heller. Hon är rätt stolt över mig.
Igår fick jag förförsta gången på den avdelningen ringa till kontoren ute i landet när jag hade förfrågningar om något. Har inte riktigt känt att jag behärskar det så bra att jag kan möta just telefonin ännu. Men det gick jättebra igår.
Så nästa steg idag var att de även kunde ringa mig. Och inte bara när de ville nå just mig i ett ärende jag höll på med utan med allmänna frågor eller om de inte fick tag på den de sökte kanske de hamnade hos mig. Tyckte det var jobbigt först för när de ringer mig kan det handla om vad som helst, medan om jag ringer vet jag vad jag ska säga, behöver kunna och vilken information jag vill ha tillbaka. Så, även om samtalen gick bra så var jag lite osäker till en början. Men Det tog sig. Och det sa min handledare också, att jag lätt mycket säkrare på eftermiddagen. För på morgonen var jag osäker och på eftermiddagen som om jag brukar svara i telefonen. När man väl fått en ny fråga vet man vad man ska svara andra gången man får den. Så det gick ju bättre även om jag fick massa udda frågor som jag inte alls var beredd på. Haha.


I väntan på tvärbanan gick jag in på konsum och köpte en liten påse chips till Johan och lite godis till mig till matchen.
Så mysigt vi ska ha det!

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: mamma

Du är så duktig, kram på dig!!!!

2008-06-18 @ 19:02:25

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0