Grillpartaj

Nej Nej Nej!
Det som inte fick hända hände!
Jag tappade min stegräknare igår! :´-(
Jag tror och hoppas att den ligger i Sandras trädgård. Jag märkte av det på vägen hem. Jag och Johan gick från henne till Vby och ungefär halvvägs skulle jag kolla vad räknarn stod på och den var borta. :-(
Hoppas, hoppas!
Men jag uppskattar minst 10 000 steg igår, eftersom jag ändå gick den sträckan och att jag vet ungefär vad dens tod på någon timme tidigare. Attans.

Grillfesten blev av igår iaf och det var roligt. Jag, Johan och Susanna kom först och sedan droppade det på. Vi blev 9 personer tror jag. Vi åt och lyssnade på musik och spelade kubb, som mitt lag vann!! Jag var den som fick ner kungen också i slutet.
Fick en flaska mousserande vin av Fredrik när jag fyllde 20 år, det var den som jag drack upp igår. Jacob's Creek, Australiensiskt vin. Det var verkligen gott och lättdrucket, så den rekommenderar jag.
Jag tog lite bilder med kameran men sedan tvärdog mitt batteri, hade ju glömt ladda det efter studenten..
Så har inte jättemycket, men det fanns fler kameror så hoppas att man kan få lite bilder :-)

Ska kolla lite på datorn nu och se hur den ser ut med tanke på virus och så. Så får vi se vad jag behöver göra åt det.
Hungrig är jag också. Men definitivt piggare än igår vid samma tid!

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0