Hellre städar jag!

Fel, Johan gick faktiskt upp 7.45...
Iaf, sitter med plugg nu. Går ganska bra. Johan ska iväg senare och köpa sprayfärg till tavlan. Jag funderar på matfrågan. Verkar som vi kommer behöva handla om vi ska göra något. Om det nu inte är något med ägg för det har vi massor! Ska kolla receptboken...
Jag vill egentligen städa, sortera in den rena tvätten, dammsuga, svabba golv, diska... Dags för en hel rengöring av hemmet egentligen. Men jag hinner inte. Även om det bara tar ett par timmar kommer jag behöva plugga rätt mycket, och de pauser jag tar vill jag vila på- inte städa... Va? Skulle Johan göra det? Utan mig? Tss...
Vet en perfekt Elvis-stripp för det där men tyvärr har jag inte lärt mig scannern än så kan inte visa den...

Jag är fortfarande hungrig. Var det när jag gick upp, när jag åt frukost och när jag var klar... Inte den minsta mätthetskänsla.. Och jag åt precis så mycket som jag brukar. Och detsamma gäller middagen igår...
Konstigt.

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0