I'm a woman

Det var trevligt hos Peter, vi kom hem nyss. Anna hade bakat en god tårta, mamma sockerkaka och tigerkaka och vi kladdkaka. Så  det fanns mycket gott att välja bland.
Martin och Anna hade gjort ett roligt kort till Peter och skrivit en (fyndig) dikt på vad han ska få av oss. Dock får inte Peter veta exakt hur mycket vi lägger var och en. Martin ska följa med honom efter påsk och köpa en komplett svart kostym.
Efter fikat började vi göra en massa tester, jag är tex en engelsk bulldog tydligen... Och om jag skulle dejta en kändis skulle det vara Martin Stenmarck (nej nej nej! Varför fick jag inte tvåan? Måns Selmerlöw?!). Osv.
Killarna gjorde ett manlighetstest, Johan var rätt så manlig (manligare än Peter men inte lika urmanlig som Martin). Så när jag kom hem ville jag göra motsatsen, kvinnotestet. Hur kvinnlig är jag? Resultatet finns att skåda nedan.

Din poäng: 258
Det är sådana som du som sätter definitionen för vad som är kvinnligt och inte. Du är ett praktexempel av kvinnlighet. Sträck på dig och var glad!


Den genomsnittliga kvinnlighetspoängen bland alla dessa är: 121.816710168



?

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: mamma

256 fick jag . Kram !

2008-03-22 @ 07:29:28
Skrivet i slottsdammet av: Sara

haha jag är mer! ;-)

2008-03-22 @ 12:06:35
Blogg/hemsida: http://smuppra.blogg.se
Skrivet i slottsdammet av: maggie

shhet du är mer kvinnlig än mig :P

2008-03-22 @ 19:42:37
Skrivet i slottsdammet av: Sara

haha vad fick du?

2008-03-23 @ 16:40:33
Blogg/hemsida: http://smuppra.blogg.se
Skrivet i slottsdammet av: maggie

Fick typ två poäng under dig :P men lika mkt på de manliga iaf ^^ höhö

2008-03-24 @ 20:23:52
Skrivet i slottsdammet av: Sara

mohaha :-)
Jag trodde aldrig att jag skulle vara så kvinnlig :-S
Skönt att vi är lika manliga ;-)

2008-03-24 @ 22:25:21
Blogg/hemsida: http://smuppra.blogg.se

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0