Sprayfärg gör mig illamående.

Så har jag i princip lärt mig det jag ska från teckenlistorna.. ska kolla igenom blocket och se om jag skrivit upp något som jag tror är bra att kunna. Känns som jag missar något som jag borde plugga på..?!
Tog en paus och följde med till Biltema med Johan och svärfar. Vi köpte sprayfärg till tavlan och en scart/video väljare, två vägs. Johan köpte 6 par strumpor och ett tangentbord. Sedan köpte vi skärmputs till datorerna.

Just nu mår jag lite illa, har huvudvärk... Orsaken är att Johan börjat spraymåla. Han befinner sig i garaget en trappa ner och till höger. Det är 3 dörrar emellan som är stängda men ändå kommer det upp. Som tur är har iaf han gasmask, eller vad man ska kalla det, för byggubbar. Luktar riktigt illa alltså... Sipprar nog upp genom golvet vid väggen eller så.. Luktade mer illa när jag hoppade över till Johans dator... Skumt.

Jag är hungrig. Åt två blodpuddingsskivor (ville ha mer men det tog slut..) med rivna morötter och lingonsylt till lunch och det blir hemlagade piroger hos svärfamiljen till middag. Snyltar på dem i helgen. Jag ville handla på vägen hem men Johan ville inte så vi har inte så mycket att göra middag av. Detta leder till att jag kommer få köpa lunch imorgon i skolan, första gången på hela året! Har inte haft någon direkt aktivitets lust denna vecka. Alltså inte blivit någon direkt mat som kunnat frysas ner och ätas senare. Så i frysen är det typ tomt... Inte riktigt men typ. Ingen matlåda direkt iaf.

Usch vad illa jag känner mig pga färgen!

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Mamma

Stackars lilla gumman är du hungrig? Kom hem till mamma, vetja!

2008-03-02 @ 18:02:53
Blogg/hemsida: http://askjiaa.bolgg.se
Skrivet i slottsdammet av: Susanna

Sprayfärg är det värsta som finns och mammas mat alltid den bästa! =D

2008-03-02 @ 19:25:22
Blogg/hemsida: http://bubocorax.blogg.se
Skrivet i slottsdammet av: Sara

haha :-D

2008-03-02 @ 21:51:14
Blogg/hemsida: http://smuppra.blogg.se

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0