Skön kväll

Det blev en cirka 45 minuters promenad med Empan, sedan satt vi på bryggan och njöt av livet och snackade i drygt en timme. Tack för en trevlig stund! 

Precis när jag kom hem fick jag sms av Emelie i klassen att vår första lektion imorgon är inställd. Så har smsat vidare det till samtliga klasskamrater. Men vi måste ju ändå vara i skolan innan och göra inspelningar men iaf. Sovmorgon. Riktigt nice! Synd om läraren iofs som råkat på ryggskott... Det gör riktigt ont. Inte för att jag har haft det men jag vet det ändå!

Ställer nog klockan på 10, så är jag i skolan 11 (lagom till när rasten skulle ha börjat). Och vaknar jag tidigare av mig själv så kan jag åka in tidigare...


S&M-smurfan hade hittills inte heller varit någon succé

Pub, Helsingborg


Kille ~25, med blåtira, till kille ~20: Du, du ska ALDRIG kalla din flickvän för PMS-smurfen. Det är en jävligt dålig idé!


Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0