Åh denna natt, denna ljuvliga natt som vi kallar Bella Notte

Åh vad ljuvligt! För det första att sova i en säng igen, och framför allt min! Sedan att det var rena lakan. Det är så ljuvligt! Sov hårt från 1.30 (läste bok) till kl 5.50, somnade om till strax före 10. J gick upp men jag slog mig ner med min bok, Isprinsessan, och läste i åtminstone 1½timme. Sedan var magen tvungen att få sitt.

Och ajajaj, jag har sådan träningsvärk! Underarmar, överarmar, varenda muskel i hela ryggen, rumpan... ajajaj... Vila hela den här helgen!

Planer idag? Typ, inga. Vi får se, vi får se.

Nä, nu är det frulle som gäller: obóy, bröd (utan smör för den är slut) med gurkskivor och en arraksboll festar jag till med denna "morgon". Lär läsa vidare i boken, den är riktigt bra. Åh, att hon är en så duktig författarinna den där Läckberg...

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Ida

åhh träningsverk är så underbart ibland:) ja måste nog köra en hård vecka nästa vecka. för den här har ja varit laaaat:P det är en kompis som fyller 25, så först blir det tårtkalas. å sen förfest. å sen in till götet. vet faktiskt inte vad bandet heter:P är nått lokalt. har bara hört en låt. men födelsedagsbarnet gillar dom. så klart man hänger på. kan säga sen vilka det va. om ja kommer ihåg:P hoppas du får en bra dag, va ni nu hittar på:)

2008-10-18 @ 12:08:21
Blogg/hemsida: http://idapersson.se
Skrivet i slottsdammet av: Carro VIBED

hahaha ;)

2008-10-18 @ 13:17:50
Blogg/hemsida: http://vibed.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0