Ännu en måndagsmorgon

Morrn morrn. Jag har faktiskt varit uppe i över en timme...
Johan har stuckit till skolan och jag ska, efter att ha slösat bort en massa tid framför era blogguppdateringar, laga till lite gröt.
Sedan kolla jobb. Träna. Möta mor?
Blir inget simma idag heller, men det är okej för min del. Ska ju ändå träna!

Är lite sur på ams, fattar inte nyttan med dem egentligen. Inte som att jag anstränger mig mer för att få jobb när jag är med där, nä jag anstränger mig lika mycket utan dem. Och inte har jag fått några nya tips ännu. Har ju bara varit "ja, jag vet".
Gah. Men nu tror jag att jag har hittat de papper dem vill ha,men dem förvirrar mig. Idioto.

Vad jag är trött på det här. Ge mig ett jobb. Om så bara på 15 timmar i veckan. Snälla.

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0