Att skriva CV

Printade ner CV till det ena företaget. Är faktiskt riktigt nöjd. Tycker att jag blir bättre och bättre på CVskrivande för varje dag som går. Övning ger färdighet minsann. Har nu skickat CV till 8(!) underavdelningar på det företaget och kan skicka till 3 till men ska fundera på om jag vill det. Lite kräsen måste man ju vara!

Apropå det andra företaget så väntar jag lite med det. Var tillräckligt jobbigt att skriva detta. Inte lätt att sälja sig själv hela dagarna inte! Sista ansökningsdag på det här, som faktiskt söker personal, är sista oktober så inte så bråttom att få iväg det.

Ska kolla platsbanken igen och klockan 15 slutar Johan så ska ringa honom och höra om han kommer direkt hem. Isf väntar jag till han sticker på träning. Men jag ska träna idag, inte en chans att jag skjuter upp det.


Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0