Dagen är en dag i dag

Idag har jag sökt ett jobb och skickat iväg en intresseanmälan. Jobbet jag sökte är jag inte säker på var det ligger (förutom Sthlm då) men hoppas det inte ligger för långt bort för det var verkligen intressant. Passade mig perfekt tidsmässigt.

Ska väl ta och laga till gröt till lunch tror jag (lite ensidig kost?) och sedan blir det step kl 18. Vet itne riktigt hur ajg ska göra med handlingen. Kanske ska jag handla innan träningen och ha det liggande i skåpet? Då kommer ju räkorna hinna tina lite iaf... Och inget annat är väl känsligt för rumstemperatur av det jag tänkte handla.... Bäst vore väl att handla först och lägga ut räkorna på tining medan jag tränar men blir ett väldans åkande fram och tillbaka då... Får se när jag är klar med lunchen.

Lite trött idag. Hoppas jag piggnar till. Drömde inatt att jag var assnabb på att springa. Sprang så snabbt att jag antingen kunde springa förbi tiden och komma flera år framåt eller så kunde jag springa åt andra hållet så snabbt att tiden gick bakåt och jag kom flera år bak i tiden. Dessutom var jag man tror jag och hade tydligen något barn där i någon tidsålder. Jag minns inte så tydligt. Lite speciell dröm iaf.

Nä dags för gröt (och kanske en macka med skinka och ev ost till?).
Ciao.

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0