Dagens och veckans att göra

Nu har jag läst ikapp bloggarna, drygt 90 inlägg. Vet inte vad jag ska göra nu. Kanske mysa lite med J? Han tycker att jag har varit grinig hela dagen, men vaknade ju på fel sida så det bara blev så....
Ska ställa om klockorna också. Är sugen på mer choklad innan tiden tar slut för det men har inget hemma och hinner inte åka någonstans heller. Nästa gång jag ska äta mumsigt är på fredag! Då fyller ju morfar 80 år och där ska det mumsas godsaker. Åh vad jag längtar.

Ska kolla almenackan också vad jag har att göra den här veckan. Har en känsla av att jag har glömt något... Får kolla upp det iaf. Men annars tror jag att det bara är roliga saker, eller främst i helgen.
Just det, måste åka till stan och ordna inför idéen jag har. Och jag måste komma på någon utklänad till Halloweenfesten. Börjar bli brått nu.

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0