Drar ut på infon...

Puh. Har så många idéer på vad jag ska skriva ner men hittar inte tid till det!
Efter förra inlägget åt jag lunch och sedan somnade jag på soffan. Hihi. Min kropp är ju inte van att sova 6-6½ timme, sedan upp och ut i kylan band massa folk för att sedan sitta och koncentrera sig under 2 timmar. Nepp, helt slut var jag.
Nu är jag dödshungrig igen så ska bara skriva detta och sedan packa. Därefter far jag till Vby och käkar där innan jag svänger in på träningen. Måste ha mat innan men orkar verkligen inte göra något eget. Mina idéer på mat är slut. Eller visst finns dem där, men inte orken! Inte just nu.

Har iaf sökt till barnvakt idag. Var ju tvungen att skriva nytt CV och har inte haft någon inspiration alls till CVskrivande de senaste dagarna. Men nu är det gjort och jag blev nöjd.

Så måste alltså iväg och käka+ träna nu. Vad jag gjorde i morse får vänta till 20-tiden typ. Tyvärr...


Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Mia

http://www.woxikon.se

2008-10-21 @ 17:41:35
Blogg/hemsida: http://mlyytikainen.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0