Ett mini jobb iaf :-D

Nu ringde de från academic work igen angående att jag sökt ett jobb som varar endast 2 timmar. Hon frågade också om jag studerade nu och jag svarade "jag pluggade förra terminen och kommer plugga nästa, men inte nu" så frågade hon vad jag gör nu då "ingenting, jag söker jobb". Och det verkade funka. Så ska göra ett två timmarsarbete på tisdag förmiddag och fylla i papper som kommer med posten och så inbringar jag iaf lite pengar :-)
Får hoppas att jag inte stöter på problem när jag kommer dit då jag inte pluggar just nu, men kanske bara förra företaget som är kinkiga på den punkten, vad vet jag...


Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0