Kan inte bestämma mig

Humöret svänger. Nu blev jag plötlsigt på humör för att träna. Känner att jag har lite energi att göra av med och sedan kan jag duscha och gör mig fin efter det. Har ingen aning om vad jag ska ha på mig ikväll. Efter middagen kommer vi ju åka till Bella som har 20 års fest. Så måste hitta något passande att ha på mig som det inte känns att jag redan haft 48 miljoner gånger förr. Kul det här när jag i princip satt köpförbud på mig själv när det gäller kläder. När jag kom hem hade jag erbjudande om 20% rabatt från H&M liggande på tangentbordet. Inte ett dugg sugen att klicka hem lite nödvändiga saker.
Läste förut om en kvinna som inte handlat något onödigt på ett år. Bara mat och hygienartiklar i princip. Måste haft mycket kläder på lager eller vara duktig på att variera dem. Känns om alla plagg jag inte redan använt 48 miljoner gånger är för fina eller för ofina för detta tillfälle... aja får hitta på något. Kan ju inte komma naken?

Sedan måste jag slå in P och kanske ta något att äta till lunch om nu jag ska träna...
Tror jag går in på H&M och kollar om dehar något BILLIGT och något som jag BEHÖVER där. Annars får jag inte köpa det...

.
Är tveksam till att Bella+ gäster skulle uppskatta om jag kom gående endast i denna outfit.
Och jag skulle definitivt dra på mig en rejäl förkylning efter en kväll i den klädseln.
Nepp, jag måste hitta bra kläder! Får fråga Johan om hjälp (som om det hjälper).
Bilden tagen härifrån

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0