Liten "imorgonlista"

Imorgon har jag faktiskt bara en plan. Fika kl 12 i stan.
Kanske ta en träningstur. Vad jag ska göra på kvällen vet jag inte, men det visar sig väl.
Kolla jobb och skriva CV är ju vardagsmat. Så behöver jag ens skriva det?
Ja, nu vet jag inte vad jag ska skriva mer.
Är färdig med det där iaf.

Nä, nu ska jag hitta på något att göra, bye.

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: moa

hej!



jag har inte svårt med att uttala, det har jag inget problem med, det är bara att när jag använder för mkt tal då kan det kännas konstigt typ. men jag kanske bara inbillar mig. :P

2008-10-02 @ 21:47:53
Blogg/hemsida: http://gardenfors.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0