Man in Band -Sakna mig

Har ni missat Stor i Japan som går på söndagskvällarna på kanal 6?
Inte, skönt!
Har ni? MEN.

Jag och J bänkar oss iaf varje söndag. Handlar om Jens och Sebastian som fått i uppdrag av Henrik Schyffert att åka till Japan under en månad. Deras mål är att de ska bli så kända så möjligt under denna månad. De hade lite bokade möten inom olika områden redan när de åkte. T.ex. inom humor, men det spåret verkar för svårt- Japansk humor är ju rätt speciell. Även inom mode där de hade gjort lite egna plagg till en kollektion, musikbranchen där de gjort två låtar och också en Animefilm som det inte gick bra med. De målade tavlor och har försökt som konstnärer osv.

Tror sista avsnittet sänds nästa söndag och just nu verkar det som att musikspåret går bäst. De har gjort två låtar varav den ena på svenska och den andra på engelska. Den på svenska har även fått slutet översatt till Japanska (dock inte i versionen där nere). När en musikproducent hörde den svenska låten och japanska slutet sa han "It's very positive lyrics" vilket får mig att skratta varje gång jag tänker på det. Lyssna på låttexten så fattar ni varför det inte är positivt. Men han kanske menade att texten var bra, att han uppskattade den. Men det lät rätt roligt då med tanke på texten som nyss sjungits...
Den svenska låten Sakna mig, brukar jag gå och nynna på lite då och då. Hade den på hjärnan under ett av proven igår till och med. Den andra låten kan jag också lite text på men melodin fastnar inte lika bra på den...

Sakna mig med Man in Band:


Man in Band med The Man in Band song:

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Kostrådgivaren

Ingen orsak! Fråga på ditt apotek eller i hälsokosthandeln så kan de säkert rekommendera bra sorter.

2008-10-26 @ 23:51:25
Blogg/hemsida: http://kostradgivaren.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: JOANNA

hoppas du haft en trevlig söndag!:)

2008-10-26 @ 23:51:46
Blogg/hemsida: http://byjoanna.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Kostrådgivaren

Nej, tyvärr brukar det vara så med inbitna lightdrickare. Du får hänvisa till min blogg ;)

2008-10-26 @ 23:57:34
Blogg/hemsida: http://kostradgivaren.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0