Min fredag

Äter lunch nu, spaghetti Carbonara, mums. Sedan ska jag sminka mig och fota lite bra bilder som passar att sätta in på CV och därefter skriva ut dem och lämna in dem till några butiker i stan. Sedan ska jag träna, hem och plugga! Sista chansen, känns inget vidare... Aja, får bli så ändå. Sedan Idol och sedan tidigt i säng. Blir ju en tidig morgon imorgon, suck...
Hur ser er fredag ut?

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Kostrådgivaren

Härlig hårfärg!

2008-10-24 @ 13:46:15
Blogg/hemsida: http://kostradgivaren.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Det är klart man tröttnar emellanåt! Men det tar man då! ;)



Oh, det låter som en härligt lugn ide! Jag ska fixa i köket och sen ska jag handla lite mat tror jag allt! =) Har för mig att mat är bra att ha.. :P

2008-10-24 @ 13:47:32
Blogg/hemsida: http://dreammaddo.bloggagratis.se

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0