Mysdag

Så där. Har tagit ett långt bad! Låg och läste boken i evigheter, kom ett par kapitel. Vet dock inte när jag började så tiden har jag ingen koll på. Har pratat med bror M som ville veta från vilken tid man ska vara hos morfar. Fick höra att han skaffat en tredje tatuering! Får se om jag kan få fota den. Ingen aning om vad det är för motiv... Han hade sett bilderna på min färg på facebook och tyckte att det var fint, jag blev väldigt annorlunda men snyggt. Får se vad han säger live då. Hoppas vi hinner ses! Men annars träffas vi ju imorgon på Halloween-festen :-)

Nä nu ska jag nog ta på mig kläder (har ett jättestort, jätteskönt badlakan runt mig just nu, inköpt på rea) och göra mig fin. Skalade av håret på benen också så jag inte behöver skämmas i klänning. Varför ska jag skämmas för lite hår på benen egentligen, bara naturligt, men så är det ju nu...
Sedan får vi se!

Och bara för att ni ska veta så har jag kollat efter jobb varje dag den här veckan men knappt hittat något. Inte sökt något idag och igår, men i förrgår! Lågkonjunktur, kan man ha mer otur liksom? *sad*

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Diana

Verkligen?? Oj, vi verkar ju superlika! :) Men det blir juridik nu då? Vilken stad? =) Tack för ditt gulliga inägg!! :) Så snällt! Har precis uppdaterat, titta gärna in! Nu ska jag och älsklingen gå på bio, har du förslag på bra film?? =D Kram!!

2008-10-31 @ 17:43:51
Blogg/hemsida: http://dianasblogg.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Diana

haha verkigen!! =) Det blev step brothers till slut! Skum, men rolig film! ;) Tack söta du för din kommentar! Har "skospecial inlägg" i min blogg nu, titta gärna in!! :) Kram

2008-11-01 @ 11:58:35
Blogg/hemsida: http://dianasblogg.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0