Sicken morgon...

Läst, ätit frukost, kollat runt på nätet. Hm verkar som dagen blev bättre trots morgonen. Js klockradio skrek till på typ högsta volym. Jag snäste "stäng av den!" och yrvaken som han var så stängde han av den, inte snoozade. Alltså kom han inte upp i tid, och missade en obligatorisk del i skolan. Gah.
Inte bara mitt fel...

(Han tjuvläser bakom axeln och säger "nä, mitt fel också ... t.o.m. mest mitt fel").

I alla fall så kom jag på att eftersom han så duktigt lydde mig ordagrant när han är yrvaken så ska jag imorgon testa att snäsa "städa hela lägenheten!". Får se om det funkar.... Hoppas det!

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: GM

Längtar du till vintern? =)



Ha det så bra.

2008-10-29 @ 12:00:01
Blogg/hemsida: http://garbomannen.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Jessica

Ja vilken bra grej, hoppas du får honom att lyssna:)

2008-10-29 @ 12:05:04
Blogg/hemsida: http://accessoaren.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0