Whiskey lindrar

Hittade ett par skor som jag gillade på Skopunkten så dem införskaffade jag! Sedan följde jag med mamma till tandläkaren, och under de 40 minuter jag väntade i väntrummet hann jag höra rätt roliga saker. T.ex. en tandläkare som sa till en patient "Förresten, det kan göra ont om ett tag men det är helt naturligt och du behöver inte ta alvedon för det går över."
Patienten frågade "Vad ska jag ta då?"
"Du kan gurgla lite whiskey kanske" skojar tandläkaren.
"Inte svälja det då?"
"Ja det kan du göra om du vill!"
Patienten vänder sig till personen i receptionen och säger om tandläkaren "Han gillar jag!"


Kom hem strax efter 20 så hann se det mesta av Bonde söker fru, ja jag tycker det är roligt att se på. Men jag zappade mellan det och Uppdrag granskning som behandlade Förbifart Stockholm. Låter ju inte så himla bra egentligen...
Nu är det Oskyldigt dömd, men reklampaus nu.

Och så ska jag bjuda er på de lovade bilderna!

Från när jag och Sandra var i Vby:
Vi såg en man på glastaket över promenadstråket, och jag och han vinkade till varandra. Han satt då mitt på en av glasrutorna på huk innan han reste sig för att gå av taket. Det är 14 meter över marken. Skulle ni våga gå på glasgolv 14 meter över marken?! Jag var tvungen att fotografera detta, han verkar som tur är ha säkerhetslina!



Hm bilder på mig och Sandra skippar jag, jag ser ju ut att ha dubbelhaka! Nä, den behåller jag för mig själv.

Mina nyinköpa skor:

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Jannice

Såna där hade jag på 80-talet..ler

2008-10-22 @ 22:34:49
Blogg/hemsida: http://jannicejarpe.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Jannice

Det e ju just det...att 80-talet för mig..är..ja vad säger man..inte så snyggt längre..ler Jag har jättesvårt för de där kläderna..tights, benvärmare, stuprörsjeans, stövlarna...osv osv.., men det är snyggt på andra...tror jag iaf..ler

2008-10-22 @ 23:00:44
Blogg/hemsida: http://jannicejarpe.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0