Vill också ha snö!

Ååh det snöade där min brorsa bor i morse! Blev iaf vitt på marken. Undrar när snön kommer hit till Sthlm... Heller väntar jag till december och har snö över jul än får snö i november och ingen under hela december, som förra året.

J har varit på bilskolan och bokat sin sista lektion som blir på torsdag, skönt. Sedan bara uppkörningen kvar.

Jag vaknade duktigt kl 10 i 9. Men orka gå upp, så låg kvar och filosoferade till 10 i 10... Aja! Har inget så där jättebrått idag inte.

Nej nu blir det frukost! Åh måste handla mat idag... :-(

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: jayne

Håller med dig...snö vill jag ha till julen!



Jag gillar inte snö, längre, men gärna till julen!!

2008-10-28 @ 13:14:06
Blogg/hemsida: http://jayne.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Emma

Haha jaa ! Det va jätte längesen jag såg den oxå !

Den är så braaaaaa. hahah

2008-10-28 @ 15:36:15
Blogg/hemsida: http://memzz.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0