Ny design!

Nu har iaf Susanna sagt att hon ser den nya designen. Jag kan se den på båda våra datorer så hoppas det funkar för er nu också!

Så här ska det alltså se ut nu:


Update: som Sandra tipsar om kan det vara så att datorn för att spara kraft (typ) sparar en bild av hur det brukar se ut. Så ni behöver uppdatera era webläsare (alltså bara klicka på uppdatera någon gång där uppe) så att datorn tvingas läsa den nya koden och visa er den nya bilden. Jag vet att det finns massa fina termer för detta, men bara för att jag bor med en halvprogrammerare betyder det inte att jag lägger sånt på minnet. Var förresten roligt att det var jag som satt och pillade med kod idag och inte han, hihi.
Tack Sandra för kommentaren som fräschade upp mitt minne på det här området!

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: sandra

varsågod :)

2008-09-28 @ 22:51:13
Blogg/hemsida: http://erkeus.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Susanna

Jag ska försöka, nu mår jag lite bättre också ^^

Ojdå gjorde han...vad sa han då? :)

2008-09-29 @ 07:58:40
Blogg/hemsida: http://bubocorax.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0