Uppe med tuppen

Om ni tittar ner på klockslaget då detta skrevs så kanske ni undrar vad jag gör uppe nu? Mjo det undrar jag med. Och Johan undrar också vad sjutton han tänkte med...

Saken är den att jag ska ta tredje vaccinationssprutan mot livmoderhalscancer idag. Och jag tänkte att det var lika bra att ta en relativt tidig tid så att jag kommer igång med dagen. Så valde 9.30. när jag kunde valt 11 eller 14 liksom. Gah.
Johan ska ha dubbelkörlektion och börjar 8.45, han undrar också hur han tänkte...*gäsp*

Men jag somnade ganska fort faktiskt i natt! Och jag sov bra till slutet på min dröm som slutade som en scen ur en skräckfilm. Fattar inte varför, innan var den ju mysig...

Idag har jag träningsvärk i vaderna, baksida lår, rumpa och mage!

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0