Grattis Frida 12 år!

Mitt internet har varit vajsing hela eftermiddagen/kvällen. Tror genomsnittet antal gånger man måste klicka för att lyckas öppna en sida helt är 3 ggr. "Sidan kan inte visas", "Session timed out". SUCK. Nåväl, till saken;

Idag fyller min tredje yngste kusin år. Och jag är helt paff för jag har kommit på att hon fyller 12 år. TOLV år! Vart tog tiden vägen? Det är ju galet. Jag hänger inte alls med. Snart är hon tonåring. Den där lilla söta tjejen med bruna håret, är 12 år idag. Jag fattar verkligen ingenting.

Men även om jag inte alls förstår hur detta har gått till (snart ser jag nog mig själv i spegeln och ser grått hår och rynkor) ska jag givetvis gratulera henne.

grattis än en gång Frida på din födelsedag!
Hipp hipp hurra, hurra, hurra, hurraaa!

(
Nix inget foto. Med tanke på att tösen inte har några kort på facebook vågar jag inte lägga ut bilder på henne).

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Karina

Ja, inlines är så kul, åker du också? Lycka till med pluggandet och den läxfria helgen också :)



Åh, födelsedagskalas, vad skoj! Hoppas att kusinen får en bra dag!

2009-02-19 @ 22:48:49
Blogg/hemsida: http://fager.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: anita

hej du får lägga fram kort på kusinerna

kram moster anita

2009-02-20 @ 09:32:12
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Grattis! Hurra!



Oj, har du fortfarande inte fått CSN?! Ringt och kollat?! För Bög-Björns del räckte ett samtal för att han skulle få veta felet, men det var ju flera veckor sen! Testa!



Ursäkta min bloggfrånvaro men min bloggväns sambos död chockade mig och jag har helt enkelt inte velat ta till mig det. Tänk då att det är hennes sambo som dött.. Fy. =(

2009-02-20 @ 16:36:20
Blogg/hemsida: http://dreammaddo.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Emma

jag har fått några grå hårstrån :O

heeeeeeeeeemskt, men rycker bort dom hahaa

2009-02-20 @ 18:50:50
Blogg/hemsida: http://memzz.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0