Lyckad helg

Inte konstigt att jag har träningsvärk med tanke på hur slut jag var efter träningen igår. Har värk i armarna, bröstmusklerna, magen, låren, vaderna och rumpan. Sedan blev det ju en del dansande igår kväll också (inte vanligt för att vara jag) men det är nog lugnt. Jag blev "utnämnd" till fotografen och fotade det mesta. När klockan blivit ganska sent stoppade jag dock undan den, småtimmarnas "synder" behöver inte finnas på bild. Några i gruppen blev utslängda, illa, men annars var det rätt städat.

Jag har en hel del kort i kameran som ska laddas in. Störst av allt är nog chokladfontänerna! MUMS.
Jag vågar inte ens tänka på hur många kort jag tog.

Idag är dock en ny dag. Här ska det ätas frukost, pluggas, äta middag och fira första dagen då min pappa är (avtals-)pensionär. Grattis, nu behöver du aldrig mer arbeta, om du inte absolut vill.

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0