Suck, söndag?

Så var det söndag igen. I fredags kändes det inte som helg redan, veckan gick väldigt fort. Helgen också, och jag känner mig inte riktigt redo för en ny skolvecka. Vad sägs om en till helgdag? Måndag är det väl inte många som gillar iaf så vi kan ju göra det till en till helgdag, iaf varannan vecka? Så kan folk jobba jämna/ojämna veckors-system, precis som man hade det med slöjd/bild/musik i mellanstadiet.

Det är dock söndag så idag ska jag träna, plugga och... laga mat. Spännande dag, verkligen. TIll lunch blir det våfflor, till middag "currykycklinggryta". Så gott. Förresten, måste nog ta fram de frusna kycklingarna nu, så de hinner värma sig lite innan vi äter upp dem. Usch vad hemskt egentligen.
Juste, måste betala 3 räkningar också, kul.

Ni får ingen bild, hittar ingen passande.

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Viktoriae - Självkänsla & Tänkvärda inlägg

Nämen vad är detta för inställning? ;) Jag hoppas din söndag blir helt OK ändå!



Här är det helt ok, funderar på att göra något med sambon nu när vi köpt bil (den andra brann ju ner) så nu kan vi faktiskt åka iväg äntligen!!



Gjorde du självkänsla testet förresten?

2009-02-08 @ 12:00:15
Blogg/hemsida: http://viktoriae.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

hey, håller med victoriae! Hoppas det blir en bra dag!



Jag tyckte om många skämt men klart tråkigt att hon läste så mycket..! Kramar

2009-02-08 @ 14:58:59
Blogg/hemsida: http://dreammaddo.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0