Den första dagen i resten av mitt liv

Dags att uppdatera för dagen kanske. Har inga stora planer för idag, min sista lediga dag. Okej, jag är ledig på onsdag också men det här är sista lediga dagen för imorgon är det en ny början på resten av mitt liv. Ooh dramaqueen.

Idag ska jag städa undan lite och träna. Det är typ allt jag har planerat. J har stuckit till skolan och ikväll ska han träna.

Har precis läst på lite om en "bloggkompis" och det är mycket man inte vet om de på andra sidan skärmen. Det är ju också på sätt och vis tur då man behandlar alla lika och inte gör någon skillnad. Jag hade iaf hoppats att det inte var så som det var, på den sidan av skärmen, men livet ter sig olika för olika människor och utan någon egentlig anledning. Nu är kölen vänd åt rätt håll och jag hoppas den fortsätter vara det.




Idag har det snöat igen. Ligger ett tunt lager på vägar, marken och träden. Ännu är inte vintern förbi för denna gång.

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: AnnaaHonDen

Haha jag förstod inte det där bloggsnacket ;)

2009-01-19 @ 13:42:33
Blogg/hemsida: http://annamupp.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Oj oj, det var inga korta kommentarer! =P



Sverige är det land man fikar mest i... i hela världen! =) Däremot är Irland världens mest te-drickande land.. Fick du ihop det? ;) Jag anser ju att en kopp te hemma hos någon är fika, men det beror ju på hur man ser det..? =) Men det var lite onödig fakta! =)



Jaa, det är underbart att känna sig tillfreds med sin kropp!



Haha rika? Jag som trodde att man alltid strävade efter mer..! ;) Hembakt bröd är billigt att göra faktiskt! Otrolgit men sant! För några kronor får man massor av limpor! =O



Usch var jobbigt allt snoozande och väckande lät! Men samtidigt måste det vara skönt att få lite av en dygnsrytm? =)



Stockholm är en stad jag känner att jag mest råkade vara i. Jag tror det finns jävulsungar överallt och frågan är om jag hade fått så mkt uppmärksamhet som jag fick av omgivningen om jag hade bott mindre? Jag har ingen större erfarenhet av småorter mer än att jag känner mig ensam! =P Sen tycker jag inte om stockholm för jag kopplar ihop det med mobbning, mamma och dåligt självförtroende... men det är en annan femma!



Haha jag vet att björkar är de träd som har vitt på sig!! -skuttar omkring av glädje för att jag vet mer än du- haha. =P Härligt att veta ändå, för det är bra mycket roligare med björksamtal än mobbningssamtal! ;)



Boken rullar frammåt och emellanåt tillbaka. Men ja skriver iaf emellanåt, mest i tentaperioder för att tänka på annat.. och när jag bhöver tänka på annat än min uppväxt går jag över till skolarbete! Snmart va? =)



Hur har träningen gått? Just nu sitter jag och äter broccolisoppa, soppa är min nya mat tills CSN kommer! =) Kramar

2009-01-19 @ 16:28:53
Blogg/hemsida: http://dreammaddo.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0