Tävlingsbidrag


Länk till tävlingen, klicka på bilden.

Jag är inte ofta med i tävlingar men jag hörde ett par sanna ord förut "den som aldrig tävlar vinner inget". Dessa tävlingar kostar ju faktiskt inget att deltaga. Bara någon minut av ens liv där man skriver ner om tävlingen och länkar bloggerskan.

Priset, goodiebagen, i denna tävling är tjejig så jag hoppas på det bästa! Tävlingen finns hos Anna här.
Ni kan ju också vara med om ni vill. Fast jag tycker inte ni ska vara det för då har jag mindre chans att vinna.

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: AnnaaHonDen

Tack för medverkan. du får TVÅ lotter eftersom du kom med tipsen :) Lycka tiill.



2009-01-18 @ 21:17:40
Blogg/hemsida: http://annamupp.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0