Tävlingsbidrag

Tänkte vara med i en tävling i Malins blogg. Den går ut på att man ska googla sitt för-och efternamn och klicka på bilder, sedan lägga upp 2 bilder på därifrån i sin blogg på sig själv. Om man, som i mitt fall, inte hittar några bilder på sig själv på google (prisa Gud) så får man ta två bilder från sin dator och lägga upp istället. "Den som har den mest pinsamma eller konstiga bilden vinner ett fint pris!"
Jag har två bilder jag tänkte mig, men den ena kommer jag inte åt, den är på föräldrarnas dator och jag hinner inte dit innan tävlingen är avslutad. Så får leta reda på en annan. Båda bidragen är alltså från datorn, ej internet. Men nu ligger dem iaf på internet!

Först och främst denna bild. Som jag verkligen finner komisk samtidigt som jag skäms för den. Jag har aldrig visat den på internet förut, just för att jag finner den så pinsam och konstig. Så premiär för denna bild på mig. Tagen för ett antal år sedan. Jag och J skulle ta fina kort på oss, hade jag bestämt. På varteviga kort gör dock karln miner och jag bestämmer mig för att ge igen. Och gör denna min.
Tatadaaaam! *fanfar*
(Klicka för större. J är utklippt)

Slående lik mig va?

Bild två får bli denna som jag la upp ganska nyligen på bloggen (klicka för något större):


Så dessa, Malin, var mina bidrag till tävligen!


Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0