Träningen dödar mig

Vi har så att man får gå 30 minuter/veckan och träna på arbetstid. Så jag gick klockan 16.05 idag och utnyttjade den halvtimmen+att jag kom 25 min tidigare och därför inte förlorade något på det. Åkte till gymmet och körde igenom hela kroppen. Värmde upp först och sedan nästan samma vikter som innan jul (senast jag tränade pga sjukdom) och det var TUNGT, fattar inte hur jag orkade+i vissa fall ännu mer. Hur kan det ha känts för lätt?! Stretchade väldigt noga men kommer nog ändå ha ont imorgon.
En kille råkade förresten gå in i fel omklädningsrum idag, han såg något generad ut när han kom på sig själv. Som tur var var alla (framför allt jag som stod rätt framför honom) påklädda och alla andra stod gömda. Nu är jag helt slut i kroppen. J började sin träning när jag var klar, det var ju bra timing. Nu är jag hungrig och jag kommer ju verkligen inte duscha ikväll. Nej, nej...

Glömde igår skriva gårdagens bästa citat: "Finns det inte möjlighet att skattefuska?"


Jag vill ha sommar, sol och bad igen. Midsommar på Harö med Js familj.

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0