Träningspass

Vilken energi! Jag var verkligen på träningshumör när jag kom fram till träningslokalen. Värmde upp och kollade på Pussycat dolls, aldrig sett det förut och det var ju lite speciellt, särskilt som det inte var något ljud till. Sedan var det styrketräning för hela baletten och jag kände mig så stark! Körde på ganska hårt. När jag körde benpress kom det en man i 25-30 års åldern och skulle köra på benpressen brevid, och han hade lägre vikt än jag *fniss*. Nä, man ska köra på sin egen nivå, blir bäst så, bygga upp muskler och sedan höja ribban. Men det kändes rätt bra faktiskt...
Körde ungefär som vanligt, samma maskiner men lite annan ordning. Så var jag till slut klar och jag var helt slutkörd! Skulle kunnat somna för att jag var så slut, benen darrade (fast ben var det jag körde först, sedan resten av kroppen, ändå var det i slutet benen darrade..?). Jag åkte hem direkt, hade tur för t-banan kom efter 1 minut och jag kom fort hem. Jag gick så långsamt, orkade inte ens gå i vanligt tempo. Så trött, så trött. Det blir ju inget plugg nu iaf, får bli imorgon, inget skulle fastna nu iaf.

Nä, nu ska jag duscha och vila, eller blir nog vila och duscha. Tror inte jag orkar stå upp en längre stund just nu.
"Hur ska denna kvällen sluta..?"


Jag var nog ungefär så här rosa under passet.

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0