Bye bye for now

En lång dag idag. Fast jag börjar ju 13 så det borde inte vara någon fara om jag äter lunch nu. Annars blir jag väldigt hungrig sedan!

Nu har jag fixat lunchen. Kycklinggryta med curry och jasminris samt oboy! Jaja, det blandas ändå i magen.
Har nu packat över mina saker från min snygga handväska till min ryggsäck. Ska köpa en bok idag. Har också fått veta (minns inte om jag skrev det) att vi alltid ska ha med oss lagboken på lektioner osv och alltid med hemma när vi pluggar. Därför rekommenderades en ryggsäck så man inte blir sne i ryggen.
Har fått mail från ett bokförlag att de skickar de böckern jag beställt idag. Det är med B-post så det kommer nog först i mitten på nästa vecka. Lagboken är med där så kommer inte ha den nu direkt i början tyvärr... men sådant är livet!

Nä, nu måste jag äta om jag ska bli klar!

Hörs i natt eller imorgon!
Ha det gott.

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

kollinummer har med posten att göra! ;) Man kan följa sitt paket med det! =) Jag har jobbat på posten -ler-



Oj oboy i maten? Låter ju som en olycka mer än genomtänkt..?



Ah, tråkigt att det ska bli så.. man vill ju ha böckerna i tid.. men lycknis skare va! =) Fick min b-post bok idag så nu har jag all min litteratur! =)



Jag minns inte vad jag tittade på? Mitt minne är bra men kort uppenbarligen! haha



Jag bakade sockerkaka igår, riktigt gott! Åt upp halva! -skrattar- Snart ska jag och björn fika! Ritkigt härligt att ha någon hemma om kvällarna! Vet du? Idag är det fredag!! Tiden går himla fort!! =) Förresteb,,, va inte du ledig idag? -kliar mig i hövve- eller är jag snurrig?

2009-01-23 @ 18:49:41
Blogg/hemsida: http://dreammaddo.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0