Lite kort om helgen

Igår kom ingifta morbror M och kusin U på besök också. Så jag och J åt middag med mor, far, M, L och U. Så blev det efterrätt på det i form av glass och jordgubbar. Vi såg på filmen Patrik 1,5 och sedan begav sig jag och J hemåt.

Idag är M på jobb och L och U shoppar med mor. Själv ska jag kliva in i duschen och sedan möta upp dem. Ikväll blir det middag med mor och far. Skönt att få umgås lite bara vi. Var ju typ månder sedan sist. Måste passa på för på måndag far jag och J till norrland, men datorn följer med så jag kommer uppdatera då iaf.

Mor ska vara med på någon tjejgoing på jobbet, vilket innebär att de ska gå 8 km tillsammans. Igår mätte vi ut två rundor som är drygt 8 km här i områdena som vi ska öva på. Första gå-passet är imorgon förmiddag!

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Viktoriae - En må bra blogg med självkänsla och där positivt tänkande ligger i fokus

Vad tyckte du om Patrik 1,5?? haha! Jag tyckte den var helskön.. ;) Lycka till med promenaden!

2009-07-25 @ 12:17:07
Blogg/hemsida: http://viktoriae.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Såg att du kommenterade men ville lägga upp mitt inlägg först och sen bara försvann tiden! ^^



Ja, gårdagen var superbra! Hur har din dag varit? Bilder är uppe =) Kramar

2009-07-25 @ 15:16:27
Blogg/hemsida: http://dreammaddo.se/blogg

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0