Once upon a time

Någonstans nu i dagarna för fem år sedan träffades jag och J första gången. Kom på nu, i mitt trötta tillstånd, att det kan finnas skrivet i någon av de gamla "dagböckerna" på Lunarstorm eller Playahead. Ja, jag har fortfarande kvar mina konton. Och anledningen till det är just de gamla dagböckerna. Det som jag skrev däri då, är idag sådant jag skriver här. Jag behöver skriva av mig, så är det bara. Så gick först in på Lunar. Går in några gånger om året så de inte ska stänga ner användaren. Det såg ut typ som senast jag var där och såg att jag skrev inget mellan augusti -november 2004, alltså skrev jag inte ner om den gången då vi först sågs.

Begav mig vidare till Playahead och där var det stor skillnad. På något vänster har jag tydligen Silver VIP också. Och två killar har "visat intresse" för mig... oookej? Hade ingen aning om att Playahead genomgått en så stor förändring. Medan jag var inne fick jag en lyckönsking av en främmande kille till min förlovning...
Iaf så letar jag där i dagboken. Hade 109 inlägg så tar en stund att läsa...

Vid två tillfällen skrev jag in detta, andra gången skrev jag "värd att upprepas" och det håller jag än med om! Visst är detta så sant så?

"Det är inte alltid så lätt att acceptera kritik, att medge misstag, att lära av sina fel,
att be om råd, att göra en extra ansträngning, att tänka först och handla sen,
att börja om igen, att förstå en annan människas situation,
att be om ursäkt eller att förlåta och glömma."


Iaf så fann jag inte vad jag sökte. Men i början på september 2004 var det iaf, minns bara inte exakta datumet (minns du Emma?). Jag minns mycket av kvällen, som om det vore ett par veckor sedan. Men så kanske det alltid är när man träffar sitt livs kärlek första gången...

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Anonym

SÅ måste det vara!!!

Jag och min maka träffades 10 augusti 1984 och blev tillsammans 21 september samma år....25 år i år. Dagen vi träffades minns jag , men jag var intresserad av hans kompis då.. men när vi blev tillsammans DET minns jag exakt.

KUL

Enheter ja... jag är människa som vill ha allt konkret, har lite svårare med abstrakt tänkande. Så har jag bara en linjal framför mig så blir det lite lättare..så ser man milli, centi, deci osv...

Sonen har svårt men när han svarar snabbt så är det oftast rätt, när han börjar tveka då blir det fel. Jag har sagt åt honom att han måste lita mer på sig själv!

Önskar dej en bra söndag.

2009-09-06 @ 08:49:28
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Oh, typiskt! Jag minns mina två ex väldigt väl eftersom jag träffade dem på fester som jag kan relatera till.. :)

2009-09-06 @ 10:41:17
Blogg/hemsida: http://dreammaddo.se/blogg
Skrivet i slottsdammet av: Viktoriae.blogg.se - En må bra blogg om självkänsla och positivt tänkande

God morgon! Tack för dina kommentarer och förlåt för att jag är riktigt seg på att svara :(



Vad kul att du har sparat dina konton, tyvärr har jag raderat mina.. man skrev mycket i dagboken på lunar minns jag.. och det viktigaste är ju inte att du inte hittade orden utan att du fortfarande har kvar tankarna, känslorna och minnen från den stunden =) kramar

2009-09-07 @ 10:03:09
Blogg/hemsida: http://viktoriae.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0