Fel dag idag

Trött, trött och seg. Så känner jag idag. I lördags hände ingenting, vips var dagen bara borta. Söndagen var bra mycket mer effektiv och det som hände på förmiddagen fick jag för mig hänt dagen innan. Måndag, tisdag hände det grejer. Igår var det ju halkbanan, som jag kanske skriver mer om sen. Den låg under dagen och ingen lunch kunde intagas. När passet var slut kröp huvudvärken fram och väl hemma stod det någon inuti mitt huvud och slog med en hammare som en galning. Jag sov lite. Åt lite. Sov lite. Åt middag. Såg på Gilmore girls. Sov. Nu är huvudvärken iaf borta men fortfarande trött och seg. Jag önskar det var fredag idag. Det känns som fredag. Inte i form för resten av veckan känner jag. Om en timme är det jag bakom ratten igen, i 140 minuter, sedan lunchplaner (kul!). Imorgon har jag planer, på fredag har jag körlektion igen. Men sedan, när det äntligen är fredag, då väntar mycket roligt i helgen!
Kan det inte vara fredag idag?

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: eroooticaaa

Hej! Kolla gärna in min sex & kärleksblogg. Det kan ju vara kul med något annorlunda, roligt och lärorikt:)

Där skriver jag verkligen om allt, och jag har en massa kategorier som för henne/honom, mellan våra lakan, gästbloggare, sexnoveller, kontakta mig, veckans sexställningar, sextips, och massa mer:)

2010-08-19 @ 13:38:10
Blogg/hemsida: http://eroooticaaa.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0