Choklad

Jag fick min choklad som avnjöts med mjölk (inget läckage!) samtidigt som jag såg på Englandsmatchen, inte för att det var något att se dock. Skolexempel på hur man inte ska spela i ett VM.


Dessutom fick jag räkningen från KS för mitt dryga dygn där. 80 kronor om dagen kostar det, vilket ju iofs är billigt för en operation (då man bortser från alla dessa läkarbesök som föregår och kommer efter en operation på 320 kr styck och mediciner på det). Det är dock en utgift som jag aldrig fått information om, utan kommer som ett glatt besked på posten så här några veckor efteråt. Jag vet inte varför de aldrig upplyser om det? Kvinnan jag pratade med i väntan på hemskjuts hade inte en aning om denna utgift och blev alldeles paff när jag nämnde det. Skumt är det iaf.

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Vad dåligt informerat! Tråkigt! :(

2010-06-19 @ 11:48:49
Blogg/hemsida: http://blogg.dreammaddo.se
Skrivet i slottsdammet av: mamma

Vad är det man betalar för? Maten eller?

2010-06-19 @ 12:57:58

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0