Lånat några filmer

Gav mig av till brorsan på cykel. 5 km enkel väg och det tog mindre än 20 minuter att cykla. Vädret är dessutom perfekt. Det är varmt nog för shorts och tshirt men man kan cykla utan att bli helt förstörd av värmen.

Väl framme plockades M och As filmsamling fram. Det var en himla tur att jag tog med mig ryggsäcken, även om det kändes löjligt att cykla med en tom sådan dit. Hem var den dock allt annat än tom.

Detta var deras samling med undantag för de filmer jag lånade:


Så här såg min ryggsäck ut när den var full:


Och här har vi de 36 (om jag räknade rätt) filmerna jag lånade:

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Ida

Lost i Translation är riktigt bra!!!

2010-06-07 @ 08:45:52
Blogg/hemsida: http://www.familjenspel.se

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0