Trötter

Jag var så trött igår kväll. Men inte så konstigt då jag tog tag i dagen före kl 6 igår morse. Klockan 21.30 stupade jag i säng och somnade på studs. Att sova i sin egen säng är klart underskattat ibland, det är helt underbart. Vaknade vid kl 3 för toabesök och blev så glad över att se att J sov bredvid mig. Sov vidare till kl 7 då J skulle upp till första arbetsdagen. Jag låg kvar men strax före kl 8 skulle han raka sig och jag bad honom dra upp rullgardinen. Det är skönt att bara ligga och titta ut ibland. Jag gick upp vid typ 11. Många timmar blev det i sängen men åh så skönt det var. Dessutom var jag inte direkt hungrig, vilket jag blir när jag börjar röra på mig och jag har svårt nog att äta som det är (inte själva ätandet egentligen utan urvalet man får förtära). Frukost är lättast dock. Nu blev det honungsyoughurt utan någonting i och ett glas apelsinjuice.

I måndags innan jag for till KS vägde jag mig. Efter en svullohelg i form av choklad, läsk, glass och rejält god och knaprig mat (tex grillat och grönsaker) hade jag gått upp till exakt den vikt jag hade en vecka efter op 1. Jag har alltså under våren gått ner till under den vikten men nu vägde jag exakt samma. Vilket var bra, för det var bara ett gram mindre än jag angett i hälsodeklarationen. Idag, två mornar senare har jag gått ner 1,5 kg. Ja ingen kan väl påstå att svält/soppdieten inte funkar, men det är sjutton mig inte värt det! Nej nu ska jag få i mig lite mer, mår iaf mycket bättre denna gång så kommer nog snart kunna stabilisera vikten igen. J sa igår att jag i mitt beteende var ungefär 4 dagar längre fram jämfört med förra op, så det verkar ju lovande. Men jag längtar till fredag och välkokta makaroner till lunch!

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0