Hela min dag

Det var länge sedan jag så trött som idag. För det första la jag mig i sängen först 00.15, sedan kunde jag inte somna och låg bara och väntade på John Blund till drygt 01.15. Så började det spöregna. Ett regn som hette duga. Jag tror jag vaknade hela fem gånger de kommande timmarna av regn som smällde mot fönsterrutorna. Tydligen åskade det rejält också men jag var nog för trött för att fatta det. Sedan lös det in genom dörren in till trapphuset så jag fick gå upp och stänga den där någonstans också. Och så var det toabesöket förstås. Men det var nog alla gånger jag vaknade fram till klockan väckte mig, signalen dock. Ljuset från wake up-lighten märkte jag inte av alls, var helt slocknad. Klockan var då 8 men jag drog mig till 8.35 och fick rusa iväg till föreläsning numero två om panträtt i fastigheter. Därefter lunch på palatset, läste en 20 sidor, gick på skoshopping och tillbaka till palatset och 23 sidor till plöjde jag igenom. Strax före klockan 19 gick jag in på mataffären och köpte mig ett paket skinka innan jag tog tåget hem. Jag överlevde denna dag också.

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0