Veckans matplanering

Lämnar man mig ensam hela långa lördagen och åker från stan först nu, då får man skylla sig själv när jag bestämmer hela veckans matlagning- inte sant? Efter lördagsplugget satte jag mig med receptböckerna och skrev inköpslista på det vi behövde för veckan.



Veckan bjuder på hemgjord pizza (imorgon), kyckling med bambuskott och cashewnötter, egengjorda köttbullar med potatis och gräddsås, fläskfilé med färskpasta. Förutom detta det där vanliga som frukost tex. Dessutom har Sa gjort mig tokig de senaste dagarna. Hon bakade nämligen kärleksmums och jag kan bara inte släppa det. Så jag skrev ner ingredienser som behövdes för detta också så får vi se om jag får tid över i veckan...

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0