Love Love LOVE!

Nu har jag ytterliggare en gång sett sista säsongen av Gilmore Girls! Tur att jag har alla boxarna alltså!

Bestämde mig för att Youtuba lite Gilmore scener och näst överst i listan dyker det upp en scen som heter "Best Scene In Gilmore Girls HISTORY!" Det måste ju jag se om jag håller med om, eller hur?
Och jag sätter igång den och redan innan en halvsekund har gått vet jag exakt vilken scen det är, exakt.
Faktum är att det är min favorit också!
Såg avsnittet med den imorse till frukosten och när jag kom hem från bilkörningen satte jag igång det avsnittet och hoppade till just den scenen och tittade på den igen. Helt underbar.

Så måste ju självklart lägga upp den här, men jag varnar eventuella Gilmore fans som inte sett klart serien. Det kan bli rejält förvirrande om man inte ligger i fas med detta. Detta är alltså sista säsongen och i det 20 avsnittet (av 22). Så spoiler-varning alltså.

Men, jag kan ju avslöja att Lorelai (Lauren Graham) är en riktigt bra sångerska :-)


Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Mamma

Ja underbar scen och hon sjunger precis lika bra som alla i vår familj....hmhm.

2008-09-08 @ 22:34:04
Skrivet i slottsdammet av: Sara

Stackars Lauren! Om hon sjunger lika bra som vår familj så har hon verkligen skämt ut sig för hela världen, tihi.

;-)

2008-09-09 @ 13:13:45
Blogg/hemsida: http://smuppra.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0