Slänger munkaveln

100 sidor är det tänkt att jag ska läsa i helgen, 50 av dem idag. Och läsandet har gått bra, tills jag tog mig en kort paus- som visade sig bli en lite längre paus...

Iaf så har nu min broder ändrat sin status på facebook, så nu får det väl antas vara officiellt då. Dvs, munkaveln kan äntligen lossas från min mun och jag kan äntligen skriva på Internet vad jag vetat i 10 dagar.
Så här skrev jag för sex dagar sedan "Som tur är har jag ett mål till nästa sommar, som nog kommer se till att både jag och J äter rätt och rör oss ordentligt. Det är dock inte Beach 2010 som lockar utan något annat. Och då måste man ju vara sitt vackraste jag, tihi. Observera att vi inte ska gifta oss, kom på att det kunde låta som det. Nej, nej. Det här är något annat." här på bloggen. Nu kan jag äntligen berätta vad jag menade.

Min yngste storebror ska gifta sig!

När jag fick veta det blev jag så glad att jag började gråta...
Så nu vet ni varför jag vill se vacker ut nästa sommar. Bröllop och bröllopsfest vankas, och även om man inte får överglänsa bruden (men hon kommer säkert vara supersöt så det är ingen fara) så vill man ju vara fin.
Det är väl ändå en rätt bra morot för att äta rätt och röra sig under våren?

Dessutom ska min ena morbror gifta sig i vinter, och bröllopsfesten är nästa sommar den med. Så samma sak gäller där.


Det vankas fler kräftskivor med min bror och hans fästmö!
Nästa gång är det dock troligt att det är brodern och hans fru som är på plats.

Dessutom vill jag passa på att gratulera min brorsdotter L som fyller 2 år idag!
Och min kusin E som fyller 9 år!

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Åh, vad roligt!! Grattis till bror och alla de där som fyller år! :) Skönt det måste vara att ha ett mål med vikt, kost och motion! =) Kramar

2009-10-24 @ 16:08:59
Blogg/hemsida: http://blogg.dreammaddo.se
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Hehe åpen är ett riktigt göteborskt ord. Det är svårt att beskriva tycker jag. Man är åpen helt enkelt. haha. Jag försökte förklara det när babbe va i gbg men det gick inget vidare. åpen är att ta för sig, lite som barn gör. oskyldigt men ändå målmedvetet fast ändå inte ta för sig. Det är en hel attityd. Man säger ju "fan vad du tar för dig" men åpen är något man är. Förstår du hur komplicerat det är? :P



Dildo är det bästa man kan ge! Pinsamma stunder är det roligaste som finns liksom.. haha.

2009-10-24 @ 19:16:08
Blogg/hemsida: http://blogg.dreammaddo.se
Skrivet i slottsdammet av: Jayne

OH...va KUL!!!!!'

Jag är mellansyster men var den som gifte mig först av oss tre systrar..men sen har jag fått gå på två härliga bröllop....underbart KUL.



Erik är grannkatten.. det var nog han som var mötkige katten på gatan innan.. men detta året har Mister Elvis tagit över... så en hankatt till här på hörnan är nog inte helt kul för Erik.

2009-10-24 @ 22:03:53
Blogg/hemsida: http://jayne.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Tack! =) Ibland så funkar skådespelet. :P Det är lätt en av de roligaste sessionerna jag gjort :D Tänk att gå i skogen med baklänning när folk går förbi med hundar och joggare joggar förbi. skoj.:) Glöm inte ställa klockan inatt! Kram

2009-10-24 @ 22:45:53
Blogg/hemsida: http://blogg.dreammaddo.se

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0