Aj

skriver med vänster hand, klipper in msnkonversation med Bella så slipper jag skriva så mkt.


isabella. säger:

vad har du gjort

Sara Johan - varit på akuten och sytt 5 stygn i högra handen. säger:

diskat, o en tallrik gick sönder utan att jag närkte det och jg körde den rakt in i handen med dess vassa kant..

isabella. säger:

isabella. säger:

AJ

Sara Johan - varit på akuten och sytt 5 stygn i högra handen. säger:

jo det gjorde nog ont men jag blev bara chockad o tänkte "vad ska jag göra nu?"

isabella. säger:

isabella. säger:

vad gjorde du då

Sara Johan - varit på akuten och sytt 5 stygn i högra handen. säger:

jag tog massa papper på för det blödde asmycket ioch sprang över till johans förälsrar och hoppades att de var hemma, o de var det- preciskommit hemfrån handlingen

Hoppas johan kommer hem snart, frn julklappshandlingen i stan. Ringfe honom nyligen, så han visste inget förrän efter...


Snart släpper bedövningen så ska ta det lugnt, börjar kittlas lite. hoppasdet ej gör så ont för då måste jag ta alvedon o kanske ngt starkare om det ej hjälper.... Tack blivande svärmor o svärfar för hjälpen.
God Jul


Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0