Duktiga vi har varit!

VI satte igång och städade halv 10. Har kört flera maskiner disk (vår diskmaskin är pytteliten!), rensat bort massvis av papper och saker (tom saker som vi i flytten inte orkade ta itu med utan bara flyttade med), dammsugit skrivbordet, dammsugit kök, vardagsrum, sovrum och badrum, samt svabbat dessa rum. Gjort rent badkar, handfat, toalett, hyllor, trapphuset, hallen, garderoben för yttekläder, packat ihop vinterkläderna och ställt det mesta på vinden, sorterat in rena kläder i garderoberna och ska tvätta det som inte hunnit tvättas, dammat alla hyllor och vrår och hittat min comviq-mobil (i ett par byxfickor som låg i en påse i hallen för ytterkläder). Dock inte i just den här ordningen.
Dessutom hann jag med att åka till Blackeberg och hämta ett stort grönt kyvert i storlek XL med avsändaren min broders familj i Jämtland. Ska bli spännande att se vad det är i det!

Kvar att göra imorgon (ja det finns mer):
Bädda rent, klä soffan, plocka undan lite mer saker, diska lite till, rengöra diskbänken ordentligt och spisen lika så.

Nu ska jag duscha och klä mig, sminka mig och smycka mig för vi ska försöka hinna med ett tåg som går om 20 minuter. Slå in paketet till Sammy och rusa iväg.


Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Jannice

Spännande va?! *ler*

2008-04-12 @ 19:05:47
Blogg/hemsida: http://jannicejarpe.blogg.se
Skrivet i slottsdammet av: Sara

Japp! :-D

2008-04-13 @ 00:30:33
Blogg/hemsida: http://smuppra.blogg.se

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0