Fredag!

Har ganska precis kommit hem från jobbet. Det gick jättebra, bara ett endaste litet misstag på hela dagen. Min handledare var mycket imponerad. Utökade även mitt område idag så det innefattade USA också. Och ändå bara ett misstag (och inte på USA utan en annan sak). Handledaren frågade imorse om jag ville börja med det nu, för det var en annan elev som precis hade börjat med det. Så varför inte tänkte jag. Det gick ju fint också. Så kom min handledare på att den andra eleven har jobbat varje dag i en månad innan hon fortsatte och utökade till USA. Jag kom fram till att detta var min 4e dag. Varannan fredag jobbar jag typ, så efter tre dagar klarade jag alltså att avancera utan problem. Det känns riktigt bra!
En rolig dag på jobbet utöver detta var det också!

Efter åkte jag och mor och handlade till mitt kalas på söndag. Verkar som att många kommer. Köpte kakor, godis, tårta, ballonger, ljus, servetter, plastkaffekoppar och papperstallrikar. Mor och far tar med läsk och kaffe + bitsocker. Så det blir nog bra. Dock så, om alla som säger att de ska komma kommer, blir vi 25 personer, jag ligger 13 sittplatser back nu. Men vi får låna in massa stolar och hoppas att alla inte kommer samtidigt och så får några stå helt enkelt... Aja. Det löser sig.
Annars kommer ju golvet vara rent så ;-)

Johan var och handlade present till mig idag. Jag får öppna den på min födelsedag, på måndag. Kul det, så man sprider ut det lite.
Fick en avi i brevlådan idag, att jag har ett paket att hämta i Blackan. Så måste tuta förbi där och kolla vad det kan vara :-P

Sedan köpte jag och Johan take away från asiatiska woken vid tbanan. Så ska äta det till middag. Sedan kanske jag ska plugga lite (tack så j*kla mycket kära lärare). Pluggar jag inte idag måste jag göra det imorgon. Kanske kan ta en paus i städningen imorgon och plugga! Jippi......

Så har jag köpt 3 Lejon till mysning ikväll. Har fått smak på just Lejon nu, vet inte varför...
Ha det gott.

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0