Fredag

Jag gick upp klockan 10. När klockan ringde 7.40 för att Johan skulle upp tänkte jag bara "vaad skönt att jag är ledig, annars hade jag varit typ vid Alvik nu!". Sedan somnade jag om.
Sedan dess har jag läst igenom lite jag missade igår och den där urtrista boken jag skull varit klar med igår. Kvar har jag alltså drygt 90 sidor för idag... he he he...
Jag har även lagat pyttipanna med stekta ägg och rödbettor till lunch. Johan är inte särskilt förtjust i det så får passa på när jag är själv hemma. Sett ett avsnitt av Gilmore medan jag åt, och satte på en maskin disk medan jag tillagade maten.
Så intressant har min dag varit idag alltså. Om någon/några timmar ska jag till ÖB och jag hoppas att jag får sällskap av Johan. Jag är sugen på Kina puffar. Idag är det ju fredag på riktigt.
Någon bra film ikväll tro?

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0