Hurraj

Stannade hemma idag. Alltså är ledig men väljer att plugga hemifrån och inte från universitetet eller hos mor och far. Går rätt så bra faktiskt. Går framåt. Och följer min planering.
Lite jobbigt att jag inte lyckas få igång skrivaren men mor ska skriva ut på jobbet. Så har jag mitt plugg fysiskt också.

Fick min lön från jobb B idag. Hurra, har jag lite mer i kassan igen. Inte var det tack vare the Boss iaf. *grr*
Såja, lugn, inte bitas.

Mår lite krassligt. Började igår och avancerade lite över natten. Så tungt huvud utan huvudvärk, snuvig, seg och trött- det är vad kroppen bjuder mig på idag. Lovely.

Tror det är dags för en längre paus, tänkte bara skriva i bloggen som paus men tar nog en Gilmorebreak. Ja, vad ska en beroende göra egentligen, måste man så måste man. Tihi.
Äta lite lunch kanske skulle sitta fint också. Nudlar kanske? Klassisk studentmat a la carte.

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0